Dacă cineva doreşte să reclame un user team speak va trebui să respecte regulamentul şi modelul dat in acest topic.
TITLUL TOPICULUI:
- titlul topicului trebuie sa contina tagul [Reclamatie] - urmat de numele celui reclamat si functia pe TS3 in caz ca face parte din staff.
- Exemplu de titlu: [Reclamatie] - GigGs11 Legend - Fondator
MODEL DE POSTARE:
Numele tau:
Numele Reclamatului:
Dovada(Screenshot):
Descrierea situatiei:
Exemplu si informatii completare:
La 'Numele tau' treceti numele vostru de pe ts3.
La 'Numele Reclamatului' treceti numele celui care doriti sa ii faceti reclamatie.
La 'Dovada' trebuie obligatoriu sa prezentati o poza / inregistrare altfel reclamatia va fi declarata nula (cititi regulamentul de mai jos)
La 'Descrierea situatiei' o mica descriere a intamplarii/problemei.
Regulament reclamatii
Orice reclamație nou deschisa trebuie sa aibă o dovada (înregistrare sunet sau screenshot) pentru constatare, in caz contrar reclamatia va fi declarata 'Invalida'.
In fiecare reclamație nou deschisa, postează doar reclamantul , adminul reclamat si staff-ul b-zone[Fondator si Administrator]. In caz contrar veți fi sancționați.
Intr-o reclamatie adresata catre un membrul din Administratia B-Zone, va posta un alt membrul al Staffului (adica nu cel reclamat). Se tine cont insa, fara o dovada plauzibila cuvantul unui Fondator si Administrator este pioritar in orice conjunctura.
Atentie !!!
Daca nu faceti topicul exact dupa modelul de mai sus topicul dumneavoastra va fi inchis.